Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití internetu v marketingu firmy zaměřené na prodej automobilových doplňků
Kadlec, Petr ; Weirich, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Internetové obchodování se stalo běžnou součástí životů mnoha lidí. Ruku v ruce s ním jde také propagace, která se postupně přesouvá od klasických médií k on-line podobě. Cílem této práce je zmapovat možnosti marketingu a propagace na internetu a aplikovat tyto poznatky v praxi na již existující a provozovaný elektronický obchod.
Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli
Šimková, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Marek, Aleš (oponent)
Cílem této diplomové práce je vybranými marketingovými nástroji zhodnotit, jak čeští spotřebitelé vnímají jednotlivé formáty reklamní televizní tvorby používané společností Vodafone. Pro tento účel byly analyzovány TV spoty Vodafone vysílané v ČR v letech 2005 až 2016. Pozornost byla zaměřena na spoty vysílané v posledních letech. Nedílnou součást tvoří výzkumy uskutečněné metodou Focus Group a dotazníková sonda mezi českými spotřebiteli. Výsledky těchto výzkumů jsou následně porovnány s multikriteriálním výzkumem MML TGI společnosti Median i s výsledky výzkumů společnosti Nielsen.
Využití internetu v marketingu firmy zaměřené na prodej automobilových doplňků
Kadlec, Petr ; Weirich, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Internetové obchodování se stalo běžnou součástí životů mnoha lidí. Ruku v ruce s ním jde také propagace, která se postupně přesouvá od klasických médií k on-line podobě. Cílem této práce je zmapovat možnosti marketingu a propagace na internetu a aplikovat tyto poznatky v praxi na již existující a provozovaný elektronický obchod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.